نحوه خرید فن کویل سایت تاسیسات دات کام و بررسی فنی مشخصات کویل فن دار
وبلاگ به روز و تخصصی معماری و سازه های ایران و جهان
به وبلاگ تخصصی معماری و سازه های ایران و جهان خوش آمدید.

بررسی میراث به جامانده از افشاریه در کتیبه قرآنی کاخ خورشید رپورتاژ خبری از سایت رکس سو پوشش نمای ساختمان با شبکه فلزی تکمیل کلیسای ساگرادا فامیلیا اثر آنتونی گائودی پس از ۱۳۷ سال نحوه خرید فن کویل سایت تاسیسات دات کام و بررسی فنی مشخصات کویل فن دار ترکیب سبک های مینیمال – صنعتی برای خلق دفتر کار متفاوت بازسازی مطب دندانپزشکی و طراحی کلینیک مدرن مروری کوتاه بر بیوگرافی عبدالعزیز فرمانفرمایان رسوب زدای مغناطیسی آکوا در منزل ما ایرانیان آشنایی با معانی رنگ در معماری سنتی معرفی کوتاه معماری حبابی طراحی مسجد اسلامی مصر با گنبد تک پوسته لانه زنبوری (بخش 2) طراحی مسجد اسلامی مصر با گنبد تک پوسته لانه زنبوری (بخش 1) بررسی معماری دیکانستراکشن کاووش در ساختار و اجزا شهر گور بر اساس مستندات میدانی (قسمت 2) کاووش در ساختار و اجزا شهر گور بر اساس مستندات میدانی (قسمت 1) آشنایی با معماری ایلامی الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان (بخش 2)


نحوه خرید فن کویل سایت تاسیسات دات کام و بررسی فنی مشخصات کویل فن دار

آزمایش دیگر که بیشتر در مورد کویل های فن آب (با چرخه گردش آب) مورد استفاده قرار می‌گیرد، آزمایش جوشکاری است. در این آزمایش، سیم پیچ، که هنوز در مرحله تمیز کردن قرار نگرفته است، با میزان خاص گردش گردش آب قرار می‌گیرد تا نقاط جوش مشخص شود و در صورت عدم آب بندی، مشکل از بین می‌رود.

فن کویل دیواری

خرید فن کویل های دیواری در ظرفیت‌های مختلف از 200 تا 800 فوت مکعب در دقیقه ساخته می‌شوند. هر یک از مدل‌ها و انواع مختلف این دستگاه عملکرد خاص خود را دارد. این نوع همچنین برای چهره‌های زنانه طراحی شده است.

به دلیل استفاده ساده و آسان از این نوع بر روی دیوار، در مکان‌های مختلفی از قبیل ساختمانهای مسکونی، ادارات، بانک‌ها، مغازه‌ها و.. مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نصب این نوع سیستم فن کوئل نیازی به لوله کشی نیست. بنابراین استفاده از آن در مکانهایی که امکان بازسازی، خرابکاری و لوله کشی امکان پذیر نباشد بسیار متداول است.

این نوع سیستم تهویه باعث تهویه هوا برای افراد می‌شود و همچنین سرما یا گرما را به طور مساوی در محل مورد نظر ایجاد می‌کند. همچنین از آنجا که از نظر ظاهری بسیار شبیه اسپلیت کولرها هستند، باید مراقب باشید که آنها را گیج نکنید.

سایر خصوصیات:

یکی از ویژگی‌های مهم این نوع فن کوئل، ظرافت آن در ساخت و طراحی است که فضای بسیار کمی از مکان مورد نظر را به خود اختصاص داده است و نصب آن بسیار آسان است. همچنین برای ثابت نگه داشتن دمای محل مورد نظر، از شیر سه طرفه برقی برای این نوع برای کنترل جریان آب استفاده شده است.

خرید فن کویل آلومینیومی معمولاً برای نوع دیواری این سیستم انجام می‌شود. همچنین می‌توان دستگاه را به عنوان تایمر 24 ساعته با کنترل سیمی یا بی سیم تنظیم کرد و دستگاه را خاموش یا خاموش کرد.

آخرین نوع کویل های فن تولید کویل های دیواری یا کف هستند. این فن کویل ها مانند انواع سقف و ایستاده دارای سیستم کویل با گردش آب سرد و گرم هستند و به آنها فن کوئل سرد و گرم نیز گفته می‌شود. فن این سیستم هوا را از پایین دریافت کرده و آن را به نقاط فوقانی منتقل می‌کند. به عبارت دیگر کویل های دیواری فشار کمتری نسبت به نوع ایستاده و بیشتر از نوع سقف دارند. این مدل بطور کلی جریان گرما را در داخل مکان مورد نظر با روش همرفت انجام می‌دهد.

فن کویل های زمینی یا فن کوئل های دیواری با توجه به نوع طراحی دمپر هوای خروجی در دو نوع شیب دار و ساده تولید و طراحی می‌شوند. اگر دمپر خروجی هوا دارای شیب باشد، به آن سیم پیچ فنری شیب دار گفته می‌شود. اگر دمپر خروجی هوا مطابق شکل بالا عمودی باشد، به آن سیم پیچ ساده فن کویل گفته می‌شود.

 

سایت هدف:

 

https://www.carrier.com/commercial/en/us/products/airside/fan-coils/

 

https://vtsgroup.com/fan-coil-unit-fcu

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: معماری، ،
:: برچسب‌ها: خرید فن کویل, فن کویل, قیمت فن کویل, کاتالوگ فن کویل, نمایندگی انواع فن کویل, لیست قیمت فن کویل, انواع فن کویل, فروش فن کویل, فن کوئل,

نویسنده : Coast to coast تاریخ : شنبه 8 شهريور 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به وبلاگ به روز و تخصصی معماری و سازه های ایران و جهان مي باشد.